Passie

Passie

Rank 8134 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Van de internationale bestsellerauteur van Calendar Girl

Parker, Bo en Royce zijn echte vrouwenmagneten. Ze zijn er zelfs zo goed in dat ze er hun beroep van hebben gemaakt. Samen runnen ze het bedrijf Mannen van de Wereld en vliegen ze de hele wereld over om kapitaalkrachtige vrouwen bij te staan bij allerhande klussen.

In Washington DC denkt Parker een simpel, dicht-bij-huis klusje aan te nemen. Maar dat loopt heel anders, en hij moet de hulp van de bloedmooie politiek adviseur Kendra inroepen. Een vrouw met wie zijn zakenpartner Roye een turbulent verleden heeft…

In het hete Madrid schiet Parker een zangeres te hulp die ondanks haar gouden stem kampt met plankenkoorts, en krijgt hij te maken met een stalker die niet zomaar opgeeft.

Lezersreacties
‘Vol humor, spanning, verrassingen en natuurlijk met de zinderende hitte die ik bij Carlan zo waardeer.’

‘Wat een geweldige rollercoaster!’

‘Ik kan niet wachten op de volgende. Schiet op, Audrey!’

‘Ik heb gelachen, gehuild en zo veel gevoeld tijdens het lezen van dit geweldige boek, dat het wel leek alsof ik er deel van uitmaakte!’

Romantiek
Meulenhoff Boekerij B.V.