Passie Blanca

Een greep uit PASSIE BLANCA: Hij zette mij neer met mijn voetjes in het water en spreidde een handdoek uit - Vandaag klopte haar hart veel sneller dan normaal - Kim is bijna vijftig, maar ze is blijkbaar twintig jaar geleden opgehouden met ouder worden - Samen renden we naar de verleiding van het water en alles wat we hadden bedacht, kwam uit - Openbarstende brandblaren en ontploffend vet - De weekheid won het van de hardheid - Zo´n vrolijke, knappe, sexy gids voor haar alleen - Na de derde knal gaan de stieren los - Nergens een kwispeltje, nergens een blafje - Haar hart bonsde tegen de binnenkant van haar borstkas en ze hield haar adem in, wachtend op wat ging komen.

De verhalenbundel PASSIE BLANCA is geschreven door: Els van Buren, Marijke Derksen, Arie van Driel, Hennie Froeling van Paascandt Sprenger, Martin Hamers, Ursula ter Heege, Iris Lilan, Magda Molina, Barbara van Wijk en Jennefer Zuniga-de Jong.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Passie Blanca het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Passie Blanca