Patronen doorbreken

Hoe kun je patronen doorbreken? Hoe help je jezelf of iemand anders van slechte gewoontes af? Hoe komt verandering tot stand? In dit boek krijg je alle antwoorden.
Je vindt in dit boek namelijk honderden tools, tips, inzichten, stappenplannen en quotes om patronen effectief te doorbreken.
We beginnen dit boek eigenlijk op een heel simpele manier: je krijgt meteen 50 manieren om patronen te doorbreken. Dat is misschien een beetje te simpel, dus in de hoofdstukken die volgen, gaan we dieper in op allerlei coachingstechnieken waarmee patronen doorbroken kunnen worden.
Zo bespreken we tools als: noodzaak scheppen om te veranderen, concretiseren, doelen stellen, visualiseren, huiswerktaken meegeven, niet psychologiseren maar in beweging komen... en nog veel meer.
Zo zijn er volledige hoofdstukken gewijd aan motivatie, herkaderingen, gedragsverandering, ziektewinst en zelfs de provocatieve manier om patronen te doorbreken.
Kortom: dit boek bevat alle tools om patronen succesvol te doorbreken

Is Patronen doorbreken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Patronen doorbreken