Plaats in de herberg

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Wees beschikbaar voor God, en Hij zal je gebruiken op manieren die je niet voor mogelijk had gehouden! Daar zul je van overtuigd raken bij het lezen van het verhaal van John en Judy Pex. Van hun bekering in de jaren zeventig, toen ze als hippies over de wereld reisden, tot hun emigratie naar Israël en de manier waarop er deuren opengingen om in de buurt van de Rode Zee een hostel te beginnen: je zult Gods hand in hun leven zien. In de instabiele, explosieve omgeving van het Midden-Oosten is de Shelter een plaats van verzoening tussen gelovigen en niet-gelovigen, Joden en niet-Joden, Israëli's en Arabieren, die allemaal onder hetzelfde dak verblijven. Dankzij de gaven die God John en Judy gegeven heeft – gastvrijheid en evangelisatie – is het Shelter hostel in de afgelopen dertig jaar uitgegroeid tot een veilig thuis, een baken van licht voor talloze bezoekers uit meer dan negentig landen. Laat je verwarmen door deze ontroerende en humoristische verhalen waarin zichtbaar wordt hoe de Heer heel gewone mensen gebruikt om bij te dragen aan zijn buitengewone werk. 'Het verhaal van het Shelter hostel is een verfrissende herinnering aan het feit dat God nog steeds op de troon zit.' - David M. Howard (voormalig internationaal directeur van de Wereldwijde Evangelische Alliantie)

01 januari 2016
18 maart 2021

Reacties op: Plaats in de herberg