Poort naar het geluk

Poort naar het geluk

Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 3
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Annebeth Heuting, moeder van vier volwassen kinderen, heeft een moeilijk leven. Ze is gehandicapt door een voetaandoening. Haar echtgenoot Paul bemoeit zich het liefst zo weinig mogelijk met haar en vindt vooral troost bij zijn krant en de televisie. Samen verzorgen ze zoon Bas, die een bijna noodlottig ongeval heeft gehad. Zijn vriendin Marlou heeft hem de rug toegekeerd.
Maar ook met hun dochters hebben ze het niet gemakkelijk. Een constante zorg, die Annebeth er eigenlijk niet bij kan hebben. Hoewel het wel indruk maakt op haar vriendinnen! Oudste dochter Barbara ligt in het ziekenhuis omdat ze een vroeggeboorte dreigt te krijgen. Ze is een moeilijke patiënt, die zich ernstig verveelt. Suzan is met een kwaaie kop naar het buitenland vertrokken en heeft zich al jaren niet meer laten zien. Dan is er nog hun jongste dochter Myrna, die zich het liefst zo afzijdig mogelijk houdt van de familie en voor wie alles teveel is. Tenminste: zo ziet Annebeth het. Maar is het ook werkelijk zo? Of is er iets heel anders aan de hand?

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Romantiek
Streek- en familieromans
Uitgeverij Ellessy
01 oktober 2015
12 december 2015

Familieroman met alle ingrediënten, maar zonder bijzonder geheim

door: Diana Mom

Haar schrijfcarrière begon ze met kinder- en jeugdboeken. Op een gegeven moment was het tijd om ook het volwassen publiek aan te spreken. Met haar debuutroman Poort naar het geluk hoopt Kirstin Rozema (1967) een stap voorwaarts te maken in haar carrière.

Het zit de familie Heuting niet mee. Hun zoon...

Reacties op: Poort naar het geluk