Portland

Portland

Rank 3420 Gelezen 60 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 42 Favoriet 7 Recensies 13
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Undercoveragent Erik Schoeman beëindigt voor zijn eigen veiligheid een gevaarlijke infiltratie-actie bij de Amsterdamse Natoli-familie.

Tijdens een vakantie met zijn vrouw Debbie en ernstig zieke dochter Sanne krijgt Erik het bericht dat twee van de drie Natoli’s bij een mislukte drugsdeal zijn doodgeschoten. Bij terugkomst treft het gezin hun huis overhoop gehaald aan. Eriks adres is bekend bij Gio, het enige familielid dat de moordpartij overleefde.
Het Openbaar Ministerie en de politie brengen Erik en zijn gezin in veiligheid. Ondertussen onderwerpt een rechercheur van de Rijksrecherche Erik aan een intimiderend verhoor. Wat zocht Gio in zijn huis? Had Erik een ander motief om de infiltratie af te breken? Welk verband legt de rechercheur tussen de mislukte undercoveroperatie, Eriks dochter Sanne en een stad in een heel ander werelddeel?

Marelle Boersma, bestsellerauteur:
Een intelligente thriller vol vaart en plotwendingen. Knap debuut.

Literaire thriller
Godijn Publishing