Queen of Jetlags

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Noor de Groot, beter bekend als Queen of Jetlags, breidt haar imperium uit. Eindelijk publiceert zij een boek, en wat voor een: dit is háár boek over haar magische fotowereld en tegelijkertijd jouw persoonlijke stijlgids. Want hoe blijf je authentiek op Instagram, die droomwereld waarin iedereen elkaar kopieert? In Queen of Jetlags deelt Noor tips voor het ontdekken van je eigen stijl als beginnend influencer. Ook neemt ze je mee op reis naar haar online wereld, haar inspiratiebronnen, edits, etiquette, trends en tricks.

Wat zes jaar geleden begon als blog is inmiddels uitgegroeid tot crossmediaal platform. Noor de Groot blogt, vlogt en deelt dagelijks haar eigenzinnige, betoverende lifestylefoto's. Dankzij haar persoonlijke stijl en altijd vernieuwende filterwerk telt Queen of Jetlags inmiddels bijna een miljoen volgers op Instagram, waarmee ze tot de absolute top behoort. Waar haalt ze haar oneindige inspiratie vandaan? Hoe maakt en edit ze haar foto's? Wat zijn do's en don'ts van Instagram? Het zijn de vragen die Noor dagelijks in haar inbox krijgt. In haar boek geeft ze open en eerlijk antwoord op al die vragen.

Queen of Jetlags is hét boek voor iedereen die net zo'n Instagram-feed wil krijgen als Noor.
Prometheus, Uitgeverij
28 mei 2019