Ragdoll

VN:
Volkskrant:

Ragdoll

Rank 252 Gelezen 3603 Aan het lezen 99 Wil ik lezen 1279 Favoriet 166 Recensies 125
Thrillers & Spanning Artikelen 15 Lijsten 12 Spots 19 Hebban 1000 121   Topics 0

Voor liefhebbers van Samuel Bjørk komt nu het ijzingwekkende debuut Ragdoll van Daniel Cole. Laat je meenemen in dit razend spannende verhaal. Maar pas op voor de wolf in schaapskleren… Een lichaam van zes verschillende aan elkaar genaaide lichaamsdelen wordt in het appartement tegenover dat van rechercheur Wolf gevonden. Wie heeft deze gruwelijke lappenpop gecreëerd? Terwijl Wolf samen met zijn collega’s Baxter en Edmunds achter de identiteiten van de zes slachtoffers probeert te komen, krijgt Wolfs ex-vrouw een lijst toegestuurd met zes namen en de zes data waarop deze mensen zullen worden vermoord. En Wolfs naam staat erop, als laatste. De Lappenpopmoordenaar heeft het vonnis bepaald. Wolf zal sterven op 14 juli. Zullen de rechercheurs Wolfs leven kunnen redden?

Thriller
21 februari 2017
25 februari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Guy Doms Hebban Recensent

De vijfde ster wordt alvast gereserveerd voor deel twee!

door: Guy Doms 4 likes

Een ‘ragdoll’ is een lappenpop, dit is duidelijk en eenvoudig. Het wordt echter veel meer gecompliceerd als het, zoals in Ragdoll om een menselijke pop gaat, samengesteld uit allemaal verschillende lichaamsdelen die aan elkaar zijn vastgenaaid. Zes slachtoffers van een seriemoordenaar in Londen die...

Reacties op: Ragdoll