Rage and Ruin

Rank 6612 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 0

‘Rage and Ruin’ is het tweede deel van de spannende fantasy-serie Harbinger van Jennifer L. Armentrout. Trinity moet alles op alles zetten om de Harbinger te vinden, een wezen dat wachters en demonen zonder reden vermoord. Ondertussen ontstaan er gevoelens tussen Trinity en Zayne, maar als zij erachter komen dat ze niet samen kunnen zijn, probeert Trinity haar gevoelens voor Zayne te vergeten. Als de spanning oploopt merken ze pas hoe erg ze elkaar eigenlijk nodig hebben. Zal het hen samen lukken om hun krachten te bundelen en de kwade, duistere krachten van de Harbinger te verslaan?

Jennifer L. Armentrouts ‘Rage and Ruin’ is het spannende tweede deel in de Harbinger-serie en het vervolg op 'Storm and Fury'. Deze serie is een spin-off van Armentrouts eerder verschenen Dark Elements-serie. Armentrout is verder bekend van haar populaire Lux-serie.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen