Rebecca's hoop

Meeslepende familiesaga voor de lezers van Anne Jacobs en Corina Bomann, en voor de liefhebbers van Downton Abbey.
1914. Op het landgoed Greifenau woont graaf Donatus met zijn gezin, en een hele trits bedienden. Rebecca heeft oudste zoon Konstantin flink de waarheid gezegd: als hij niet open wil zijn over hun liefde omdat zij maar een dorpslerares is, hoeft ze hem niet meer te zien. Maar dan wordt hij opgeroepen naar het front. Zal hij levend terugkeren?
Jongste dochter Katharina ziet haar verloving steeds dichterbij komen en zoekt wanhopig naar vluchtwegen. Dan overlijdt een van de dienstmeisjes onder verdachte omstandigheden. En welk geheim probeert de kokkin uit alle macht te bewaken?
Het landgoed is een meeslepende familiesaga, die je meeneemt van de vertrekken van de gravin tot in de stallen. In Duitsland werden al meer dan 100.000 exemplaren verkocht. Lees ook: Katharina's keuze.
Lezersreacties op Goodreads:
'Nog beter dan het eerste deel!' *****
'Pijnlijk mooi, ik ben echt gaan geven om de personages.' *****
'Ik kon het niet wegleggen, het blijft spannend tot aan het einde.' *****

Recensies (1)

Is Rebecca's hoop het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rebecca's hoop