Red Lions

Geen enkel succesverhaal uit de sport is zo mooi als dat van de Red Lions. Terwijl België twee decennia geleden nauwelijks iets betekende in de hockeywereld, is onze nationale hockeyploeg vandaag wereldkampioen. De weg naar de wereldtop was lang en steil, maar geloof en vertrouwen werden de sleutelwoorden van het succes. Dit boek schetst het verhaal van de Red Lions in tekst en beeld. Het toont hoe onze hockeyhelden een lange weg aflegden van net niet naar net wel, van underdog naar favoriet, van naast het podium naar goud. Spelers, coaches en oud-spelers blikken terug op hun meest memorabele momenten op en naast het veld en vertellen over hun bijzondere road to success.

Is Red Lions het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Red Lions