Rennen met Gregory Sedoc

Eigenlijk doet iedereen op de hele wereld aan atletiek. Je loopt elke dag, of je rent of jogt een stukje. Daar kun je natuurlijk een wedstrijd van maken. Het is geweldig om ergens de beste in te zijn, maar het is ook gewoon superleuk om een estafette te lopen met z’n vieren, om je persoonlijke grenzen te verleggen, om te merken dat je beter, sneller bent geworden. Ik hoop dat je met dit boek net zoveel plezier beleeft aan sporten als ik! GREGORY

Rennen is de basis van alle sporten. Niet alleen voor tennis, hockey, voetbal, handbal en basketbal, maar ook bij sporten als turnen, volleybal, ballet en paardrijden is het belangrijk om niet alleen je conditie op peil te houden met rennen, maar zorgt rennen ook voor het ontwikkelen van je balans en motoriek. In Rennen met Gregory Sedoc geeft Gregory tips en legt hij uit hóé je moet rennen. Maar hij laat vooral zien wat rennen zo leuk maakt.

Is Rennen met Gregory Sedoc het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Rennen met Gregory Sedoc