Royal Love

Royal Love

Gelezen 102 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 60 Favoriet 4 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2 Top25's 3   Topics 0

Het derde deel in de verleidelijke Royal-serie, voor de vele fans van Maya Banks, E.L. James, Audrey Carlan en Jessica Clare
Een gewoon Amerikaans meisje trouwt met een Engelse prins... waar hebben we dat eerder gehoord?!
Terwijl alles hen juist uit elkaar lijkt te drijven, vecht Alexander voor Clara’s liefde. Ze is van hem, ze hoort bij hem: met lichaam, hart en ziel. Clara vindt kracht en geborgenheid bij hem. Maar toch voelt ze altijd dat er een dreiging om hen heen hangt, een donkere schaduw die elk moment hun geluk kan verduisteren. Ze dacht dat trouwen met Alexander de oplossing zou zijn, en dat ze precies wist wat ze daarna kon verwachten. Maar ze had het mis.
Pers en bloggers over de Royal-serie
‘Pak een koud glas limonade, de grootste ventilator die je kunt vinden en een XL strandhanddoek voordat je dit zinderende boek gaat lezen.’ The Huffington Post
‘Deze serie was zo’n onverwachte verrassing en de boeken zijn niet normaal zo hot…’ The Rockstars of Romance
‘Ik ben weggeblazen door de serie! Dames, je moet dit lezen! Het is zo verslavend!’ Schmexy Girl Book Blog
‘Een gloeiendheet liefdesverhaal over twee mensen die heel verschillend zijn en toch zo goed bij elkaar passen.’ Summer’s Book Blog
‘Met scènes die sensueel, verleidelijk, gepassioneerd en ondeugend zijn, is dit een verpletterende roman.’ Fan Girl Book Blog

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Royal (3)
Boekerij
17 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Ik haat series!
08 januari 2019 58 reacties
Fabulous Feelgood! / De nieuwe boeken van oktober!
02 oktober 2018 34 reacties
  Meer artikelen van lezers