Ryans Bed

Rank 908 Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 0 Recensies 2
Die eerste nacht kroop ik bij toeval in Ryan Jensens bed. Ik kende hem nauwelijks en ik dacht het het bed van zijn zus was, dat het haar slaapkamer was. Het duurde even voordat ik me mijn fout realiseerde en op dat moment had ik weg moeten gaan. Dat deed ik niet.Ik ging niet weg.Ik voelde geen schaamte.Ik kon me eindelijk ontspannen.En die nacht, op dat moment, was dat het enige waar ik naar snakte. Ik vroeg of ik mocht blijven. Dat mocht.De waarheid? Ik wilde dat ik nooit zijn bed meer uit hoefde. Als ik daar voor altijd had kunnen blijven liggen, zou ik dat hebben gedaan.Ryan werd mijn redding.Want vier uur daarvoor had mijn tweelingzus zelfmoord gepleegd.
Tinteling Romance
07 december 2019

Lezersrecensies (2)

Als je je helft verliest

door: Suzanne Verheem-Kwak 1 like
Mackenzie verhuist samen met haar ouders, broertje en tweelingzus naar een andere staat vanwege het werk van haar vader. Ze staat op het punt om aan haar examenjaar te beginnen. Haar broertje Robbie is ontzettend slim en haar tweelingzus is altijd de populairste. Mackenzie is de ‘gewone,...
ebook

Mooi en emotioneel boek

door: Jolandavbs 1 like
Dit boek heeft me erg aangegrepen. De worsteling van een meisje dat haar tweelingzus heeft verloren en een jongen die haar verdriet begrijpt. Tijan kan gevoelens heel goed beschrijven. Ik moest het boek even laten bezinken voor is een ander boek kon beginnen. Een mooie mix van Young -en New Adult.
ebook