Schaduwland

Schaduwland

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Je kunt hem niet zien. Maar hij jou wel…

Criminologe Kate Marshall is met haar zoon aan het duiken als ze een huiveringwekkende ontdekking doen. Ze vinden het lichaam van een tiener, verstrikt onder water. De politie bestempelt het al snel als een tragisch ongeluk, maar Kate is daar niet zo zeker van. Er klopt heel veel niet: wat deed het slachtoffer daar midden in de nacht? En als hij zo’n sterke zwemmer was, hoe verdronk hij dan?

De verdronken tiener is het meest recente slachtoffer in een reeks mysterieuze sterfgevallen en verdwijningen rond Shadow Sands. Over deze plek doen veel vreemde verhalen de ronde, en al jarenlang verdwijnen er regelmatig mensen. Dan raakt ook een jonge onderzoekster, Magdalena Rossi, vermist. Kate vraagt haar partner Tristan Harper om mee te helpen zoeken naar de vrouw – voordat het te laat is.

In de pers

‘Hoe dan ook is deze nieuwe serie er een die geen herkansing nodig heeft. Het eerste boek staat er meteen, en past prima in het rijtje andere populaire Britse series van auteurs als M.J. Arlidge.’ **** Hebban.nl over Zonder gezicht

‘Bryndza leest altijd als een trein.’ VN Detective & Thrillergids

‘Opnieuw alle ingrediënten van een bloedstollende thriller, met vaart geschreven en klaar om verfilmd te worden.’ NBD Biblion

Thriller
Boekerij