Schedel op de Zwarte Zeebodem

Schedel op de zwarte zeebodem

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Dom, Doc en Willy speurden diverse sporen en hun verdere ontdekkingen brachten de drie vrienden tot bij een havenstadje in Oekraïne waar ze dank zij de Kerk een diepgaand zeebodem onderzoek konden doen naar een soort krijsende schedel waarover sprake was in de schotschriften. Het ding zou daar al meer dan duizend jaar liggen in een gezonken galjoen. Maar daarin was de Kerk niet geïnteresseerd. Kurt Steinwalz de elite officier van het Vaticaan moest zoeken naar het wrak van een nazi duikboot vol met gestolen goud en een kom niet gestold bloed dat mogelijk aan Jezus Christus toe behoorde. Terwijl Dom en Steinwalz in speciale wetsuits naar de bodem doken werd het wrak van de Duitse onderzeeër snel ontdekt. De schedel werd gelukkig gauw gevonden en Dom besloot Steinwalz te helpen om het omgesmolten nazi-goud naar boven te brengen. Helaas gebeurde er 800 km verder op de bodem van 2.200 meter diepte een ondergrondse plaatverschuiving waardoor het wrak door de trillingen onverbiddelijk naar de onmetelijke diepte werd getrokken terwijl Dom en Kurt er nog in zaten. Een reusachtige pijloctopus omklemde het wrak die nog sneller de diepte in donderde. Zullen Dom en Kurt het overleven?

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Griezel- en spookverhalen, horror
Brave New Books
21 juli 2021
21 juli 2021

Reacties op: Schedel op de zwarte zeebodem