Schijnvertoning

Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 1
Ellen leidt samen met haar gezin een luxe leven. In hun villawijk hebben zij een vriendenkring opgebouwd, waar de Prosecco rijkelijk vloeit. Mooi en succesvol zijn is de norm.
Een nieuwe baan in een psychiatrische instelling toont Ellen een andere kant van de maatschappij. Langzaamaan ontstaan er scheurtjes in haar levensvisie, waardoor zij met andere ogen naar haar leven kijkt. Dit brengt haar in verwarring. Wanneer er ook nog vreemde dingen gebeuren, vraagt zij zich af wie daar achter zit. Of verbeeldt zij zich alle gebeurtenissen, zoals haar omgeving beweert? Al haar zekerheden raken aan het wankelen en Ellen dreigt zich daarin te verliezen.
Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Free Musketeers
23 november 2012

Recensies

Goede schrijfster

1 like
Hoeveel heb je aan een luxe leventje, Ellen en haar vriendenkring hebben er veel voor over. Wanneer Ellen ander werk krijgt bij een psychiatrische instelling, begint bij haar de twijfel toe te slaan. Wat is belangrijk in het leven. Zolang alles op rolletjes loopt blijkt de vriendenkring perfect,...