Schimmen van de schaduwmarkt

Schimmen van de schaduwmarkt

Rank 712 Gelezen 6 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 74 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult Top25's 1   Topics 0

De schaduwmarkt is een ontmoetingsplek voor elfen, weerwolven, heksenmeesters en vampiers. Daar gaan de Benedenlingen naartoe om magische voorwerpen te kopen en duistere deals te bespreken. Stille Broeder Zacharias is een frequente bezoeker van de schaduwmarkt. Volg hem twee eeuwen lang en ontdek verhalen vol liefde, trouw, verdoemenis en spijt.

Je ziet hoe Matthew Fairchild in de problemen raakt wanneer hij de grootste zonde van zijn leven begaat - iets wat hij nooit kan vertellen aan zijn parabatai James Herondale, of eender welke schaduwjager in zijn omgeving. En hoe Tessa Gray, Zachariah's grote liefde, zich tijdens de Tweede Wereldoorlog inzet om de aardsen te helpen. Maar kan broeder Zacharias toekijken hoe zijn geliefde haar leven riskeert, of zal hij beloftes moeten verbreken om haar te redden?

In Schimmen van de schaduwmarkt worden 10 korte verhalen gebundeld.

Young Adult
Lia Belt
Moon
19 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 9,99

Lezersrecensies (1)

Welkom op de schaduwmarkt

door: SheilaV 1 like
Welkom op de schaduwmarkt! Waar niets is wat het lijkt, waar je jouw aankopen voor eeuwig kan betreuren en waar je, als je goed oplet, de beste informatie kan vinden. De schaduwmarkt uit Schimmen van de schaduwmarkt van Cassandra Clare e.a. is geen plek voor mensen. De schaduwmarkt is een plek...