Scotland Street - Sensuele belofte

Scotland Street

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Shannon MacLeod is altijd voor de verkeerde mannen gegaan. Nadat ze van de ene giftige relatie in de andere was beland, gaf haar laatste vriendje haar een wake-upcall op de slechtst mogelijke manier. Nu haar wereld in duigen ligt, heeft ze alle mannen afgezworen – vooral de badboy-types. Cole Walker is precies het type man dat Shannon wil vermijden – woest aantrekkelijk, getatoeëerd, charmant en eigenwijs. Maar zijn ruwe uiterlijk verbergt een gevoelige man die klaar is om 'de ware' te vinden. Hij is vastbesloten om Shannon uit haar zelfopgelegde eenzaamheid te trekken en haar hart te veroveren. Terwijl Shannon zich openstelt voor Coles enthousiasme en toewijding, ontwikkelt hun passie zich van een vonk tot een laaiend vuur. Maar wanneer Shannons verleden haar inhaalt, kan haar angst het vertrouwen vernietigen dat Cole tussen hen heeft opgebouwd – en ze voorgoed uit elkaar drijven.

Romantiek
Romantiek
Edinburgh Love Stories (7)
Luitingh Sijthoff
06 augustus 2020