Shante Ishta - Een sjamanistische reis

Gebeten door de reismicrobe vertrok Stéphane Geulleaume AKA Black Hawk in 1992 naar de USA voor een voettocht van 6000 kilometer, dwars doorheen het continent, van Oost naar West. Hij kwam er in contact met verschillende Indiaanse volkeren en leerde er een oude zienswijze. Een reis die hem bracht tot een diepgaande observatie van de wereld waarin wij leven en vooral van onze plaats in het geheel. Hij herontdekte er zichzelf en zo begon een reis die nooit zou eindigen. Shante Ishta betekent ‘het oog van het hart’ in de taal van de Lakota Sioux Indianen. Dit boek gaat over een heel ongewone reis en neemt je mee in de diepten van het bewustzijn waar we allen zo naar op zoek zijn. Wie zijn wij, vanwaar komen we en waar gaan we naar toe? Dit is een heel luchtig en grappig verteld verhaal over hoe de auteur in aanraking kwam met sjamanisme en antwoorden kreeg bij vragen zoals “hoe omgaan met een leven waar men geen handleiding voor kreeg?”

Is Shante Ishta - Een sjamanistische reis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Shante Ishta - Een sjamanistische reis