Slashwerk: Waarom kiezen als je kan combineren?

Weet je al wat je wilt doen na je studie? Wil je als zelfstandig ondernemer aan de slag en je eigen empire opzetten? Of ga je voor een startersfunctie bij een tot bedrijf en de carrièreladder beklimmen? Ik twijfelde lang tussen beide opties, maar dat hoeft niet. Waarom zou je kiezen als je kan combineren? Als oud-student herken ik de struggle; wat je met je leven moet nu je eindelijk, na jaren strijden, je diploma vast hebt. Er zijn zeeën van tijd, maar de volgende fase van het leven staat voor de deur. In slashwerk vertel ik je hoe het is om binnen de huidige tijdgeest een baan te zoeken of een eigen bedrijf te starten. In dit boek leer je: - een balans te vinden tussen werken, ondernemen en een studie - positief opvallen als sollicitant en ondernemer. - dat je het waard bent om jouw ideale leven te creëren/leiden. Ben je klaar voor om je eigen weg te kiezen? Dan is dit boek wat voor jou.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Slashwerk: Waarom kiezen als je kan combineren? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Slashwerk: Waarom kiezen als je kan combineren?