Slim koken

"Mijn inspiratie voor deze gerechten komt rechtstreeks bij mijn lezers vandaan. Jullie hebben mij geïnspireerd om verder te gaan vanuit de rijke basis die ik van huis uit heb meegekregen. Kun je de volgende keer niet meer vegetarische gerechten in je boek opnemen? Kun je niet meer maaltijdsoepen opnemen, want ja, soep is gewoon heel belangrijk in de budgetkeuken! Wil je ons meer vertellen over slimme tips voor de rest van het huishouden? Ik heb naar jullie geluisterd en daarom bevat Slim Koken talloze nieuwe gerechten en de bespaartips waar ik zelf erg goede ervaringen mee heb." - Merlien Welzijn

In Slim koken geeft Merlien Welzijn wederom slimme tips en ideeën om met een klein budget rond te komen. Haar recepten zijn altijd voor 4 personen en staan voor € 5,- of minder op tafel! Niet alleen geeft zij vele recepten, juist het besparen in de rest van het huishouden door slim inkoopbeleid en het zelf maken van producten zijn ook een wezenlijke bespaarmethode.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Slim koken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Slim koken