Alles over écht lekker budget koken

Alles over écht lekker budget koken

Rank 7915 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Alles over écht lekker budget koken is een kookboek waar veel mensen plezier van zullen hebben. Iedereen heeft wel eens een periode dat hij of zij minder te besteden heeft. Denk aan mensen met een uitkering, studenten en iedereen die om wat voor reden dan ook tijdelijk of voor langere tijd minder geld heeft. Koken met een klein budget hoeft niet te betekenen dat de maaltijden eenzijdig en ongezond zijn. Merlien Welzijn komt met het bewijs: zij stelde een verzameling gerechten samen die stuk voor stuk gezond, veelzijdig, uitdagend, maar bovenal heel lekker zijn. Door slim inkopen, plannen en een beetje inventiviteit lukt het om niet meer dan € 5 uit te geven voor een heel gezin.

Kook en geniet van gepofte aardappels met Mexicaans gehakt, kippenpastei, roti, erwtensoep, zuurkoolschotel met ouderwetse stooflapjes, venkel-komijnsoep, fusilli met venkel en een fi ve-spicekip en nog heel veel andere gerechten.
Culinair
Eten en drinken algemeen