Leven zonder Smartphonestress

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 3
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

De smartphone heeft een dramatisch effect op ons persoonlijk leven. Onze productiviteit daalt: het is een gevaarlijke verslaving die ons welbevinden ondermijnt.

Alexander Markowetz deed grondig wetenschappelijk onderzoek en ontdekte hoe de smartphone ons onderbewuste aanspreekt, de chemie in ons lichaam beïnvloedt en ons handelen zo steeds weer onderbreekt. Het achterliggende mechanisme wordt messcherp uitgelegd.

Markowetz maakt ons niet alleen bewust van de gevolgen van onze digitale verslaving, maar laat vooral ook zien hoe we het anders kunnen doen en hoe we daar beter van worden.

Leven zonder Smartphonestress gaat over de maatschappelijk uiterst relevante thema's zoals technologie, een gezonde lifestyle en persoonlijke productiviteit.

Literaire non-fictie algemeen
Xander Uitgevers B.V.
16 mei 2016
20 mei 2016

Stressen om smartphonestress

door: Cecile Bol

In een recordtempo is de smartphone alomtegenwoordig geworden. En wie er een heeft, vindt het vaak lastig om hem er niet constant bij te pakken. Volgens onderzoeker Alexander Markowetz van de universiteit van Bonn pakken we onze smartphone er gemiddeld 53 keer per dag bij. Dat zorgt voor een hele...

Reacties op: Leven zonder Smartphonestress