Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Leven zonder Smartphonestress

De smartphone heeft een dramatisch effect op ons persoonlijk leven. Onze productiviteit daalt: het is een gevaarlijke verslaving die ons welbevinden ondermijnt.

Alexander Markowetz deed grondig wetenschappelijk onderzoek en ontdekte hoe de smartphone ons onderbewuste aanspreekt, de chemie in ons lichaam beïnvloedt en ons handelen zo steeds weer onderbreekt. Het achterliggende mechanisme wordt messcherp uitgelegd.

Markowetz maakt ons niet alleen bewust van de gevolgen van onze digitale verslaving, maar laat vooral ook zien hoe we het anders kunnen doen en hoe we daar beter van worden.

Leven zonder Smartphonestress gaat over de maatschappelijk uiterst relevante thema's zoals technologie, een gezonde lifestyle en persoonlijke productiviteit.

Toon details

Redactionele recensie

Is Leven zonder Smartphonestress het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Leven zonder Smartphonestress

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.