Sophia's triomf

Sophia's triomf

Rank 118 Gelezen 382 Aan het lezen 23 Wil ik lezen 398 Favoriet 11 Recensies 6
Literatuur & Romans Lijsten 4 Spots 3   Topics 0

‘Een romantisch en heftig verhaal dat leest als een tierelier. Fans van De zeven zussen kunnen hun hart ophalen.’ Nederlands Dagblad
Het meeslepende derde en laatste deel van de populaire Kleuren van schoonheid-trilogie
New York, 1942. Sophia lijkt eindelijk haar geluk te hebben gevonden, maar haar wereld stort opnieuw in als haar man zegt dat hij zich geroepen voelt om zich vrijwillig aan te melden voor het front. De oorlog in Europa die zo ver weg leek voor Sophia, ook al hoorde ze wel verhalen van haar vrienden in Parijs en Berlijn, komt nu akelig dichtbij.
Ze besluit zich op haar werk te storten en krijgt een grote opdracht om samen met de succesvolle Elizabeth Arden een verzorgingslijn op te zetten. Of is nu dan toch het moment gekomen om zelfstandig te worden? Terwijl ze nog met die vraag worstelt, krijgt ze het verschrikkelijke bericht dat haar man vermist wordt in Frankrijk. Als ook de berichten uit Duitsland steeds alarmerender worden, besluit Sophia al haar plannen om te gooien. Want als ze moet kiezen tussen alles wat ze tot nu toe heeft bereikt en haar grote liefde, is het antwoord snel gegeven.
In de pers
‘Een echte aanrader voor Lucinda Riley-fans.’  VROUW Telegraaf
‘Een boeiend en spannend familieverhaal.’ Avrobode

Historische roman (populair)
De kleuren van schoonheid (3)
Lilian Caris Iris van der Blom
Meulenhoff Boekerij
08 februari 2022
08 februari 2022

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Marieke Scheers Hebban Recensent

Waardige afsluiter van trilogie

door: Marieke Scheers 1 reactie 2 likes ebook

Let op, deze recensie kan spoilers bevatten van de voorgaande delen.

Met Sophia’s triomf neemt de Duitse schrijfster Corina Bomann ons voor de derde en laatste keer mee naar het leven van Sophia Krohn en laat ze ons de opkomst van de cosmetica-industrie zien in een veranderende wereld. De vertaling...

Reacties op: Sophia's triomf