Spiegel
  Luister een fragment

Spiegel

Gelezen 122 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 121 Favoriet 2 Recensies 26
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 6 Spots 10   Topics 0   Leesclub

De zestienjarige Red, Leo, Rose en Naomi horen er niet echt bij op school. Het leven is niet altijd gemakkelijk voor hen, maar de muziek brengt hen
samen, en ze hebben hoge verwachtingen van hun band, Mirror, Mirror. Tenminste, tot Naomi bewusteloos uit de rivier wordt gehaald en in coma in het ziekenhuis terechtkomt.
De politie doet het af als een mislukte zelfmoord, maar is dat wel zo? Terwijl Naomi in coma ligt, probeert Red achter de waarheid te komen. Een zoektocht die Reds hele wereld op zijn kop zet en een aantal duistere geheimen van de groep aan het licht brengt. Niets zal ooit meer zo zijn als het was, want een versplinterde spiegel, kan nooit meer worden gemaakt.
Vriend. Geliefde. Slachtoffer. Verrader.
Wie zie jij als je in de spiegel kijkt?

Fictie 15+
Harpercollins
28 november 2017
28 november 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Annemieke de Jong

Spiegel is het op vele vlakken net niet

door: Aimee

Dat Cara Delevingne meerdere talenten heeft was al duidelijk. Naast topmodel en actrice kan ze nu ook ‘auteur’ aan haar cv toevoegen. Met Spiegel (dat ze samen met co-auteur Rowan Coleman schreef) heeft ze een spannend young adult debuut afgeleverd, waarin diversiteit een belangrijke rol speelt.  ...

Reacties op: Spiegel