Spijt van jou

Spijt van jou

Rank 1615 Gelezen 93 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 175 Favoriet 8 Recensies 12
Feelgood Newsroom 1   Topics 0

Morgan, de hoofdpersoon in ‘Spijt van jou’ van Colleen Hoover, werd op zeventienjarige leeftijd zwanger van haar nu zestienjarige dochter Clara. De twee botsen erg met elkaar, maar gelukkig weet vader Chris de vrede te bewaren tussen de overbezorgde moeder en de vrijgevochten dochter. Als hij betrokken raakt bij een ernstig ongeluk, stort hun wereld in en elke dag komen er nieuwe geheimen aan het licht. Morgan en Clara raken steeds verder van elkaar verwijderd. Zullen ze de weg naar elkaar weer kunnen terugvinden?

Colleen Hoover vertelt op indringende wijze uit zowel het perspectief van Morgan als Clara. ‘Spijt van jou’ is een prachtige roman over familie, eerste liefde, rouw en bedrog. Eerder verschenen al van Hoover ‘De waarheid’ en ‘Mijn belofte aan jou’.

Feelgood
9789020537932 , 9789020537949

Eline Huls Hebban Recensent

Rouw kent geen regels

door: Eline Huls 1 like ebook

Colleen Hoover (1979) laat zich met haar werk niet vangen in een hokje. Zo schreef ze eerder al New Adult en is ze ook geen onbekende in de wereld van feelgoodromans. In De waarheid (2020) zocht ze iets meer de spanning op. Met haar nieuwste roman Spijt van jou gaat Hoover voor een combinatie van...

Reacties op: Spijt van jou