Spitsuurkoken

Spitsuurkoken: snel, gezond, lekker en leuk! Herkenbaar voor velen: je hebt een druk leven, komt thuis rond een uur of 6 en dan moet er snel een maaltijd op tafel. Kortom: Spitsuur! Auteur Loethe Olthuis heeft tal van gerechten zelf getest die gezond, lekker en toch binnen zo'n 20 minuten klaar zijn. Handig voor gezinnen: bij de recepten staat aangegeven of ze geschikt zijn voor kinderen.
5 uur 's middags betekent rennen uit je werk, kinderen ophalen enz. Om 7 uur moet er al weer worden gesport. Kortom: spitsuur! En dan moet er tussendoor ook nog gegeten worden... Weinig tijd is een gegeven, maar juist als je een druk leven hebt is het belangrijk om goed en gezond te eten. En het liefst ook nog lekker. Spitsuurkoken laat zien dat culinair genieten mogelijk is in een mum van tijd. Het boek staat vol recepten die binnen een half uur klaar zijn, vaak zelfs binnen 20 minuten. Ze zijn gemaakt met pure, verse en gezonde ingrediƫnten. Zonder pakjes of zakjes. Wat denk je bijvoorbeeld van krokante kipkluifjes met honing, lasagnerolletjes in gorgonzolasaus of een sinaasappel-bietjessalade? Allemaal binnen een half uur op tafel en een stuk smakelijker en gezonder dan de kant-en klaar- of diepvriesmaaltijden waar we vaak onze toevlucht toe nemen. Vanaf nu is dat dus niet meer nodig, want Spitsuurkoken maakt lekker en gezond eten ook haalbaar voor iedereen met een druk leven.

Is Spitsuurkoken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Spitsuurkoken