Spreuken om middernacht

Mis de volgende aflevering van de Heksen van Hollow Cove niet! Net als ik denk dat ik mijn leven weer op de rails heb, gebeurt er iets onverwachts. Het is het jaarlijkse Nachtfestival in Hollow Cove. Dat is een extravagant paranormaal festival dat vijf nachten duurt en waaraan een groot aantal machtige gezichten uit onze paranormale kringen deelneemt. Er is alleen één klein probleempje. Er gaat iemand dood. En ik word van moord beschuldigd. Terwijl mijn leven weer op zijn kop wordt gezet, zijn de dingen tussen Marcus en mij nog verwarrender dan ooit tevoren — heet, maar belachelijk verwarrend. En om mijn geluk nog groter te maken, probeert iets of iemand me te vermoorden. Dus wat moet een heks doen? De dader vinden en mijn naam zuiveren, dat is wat ik moet doen. Spreuken om middernacht is het tweede boek in de serie 'De heksen van Hollow Cove'. Als je van een snel urban fantasy-avontuur met een stoere heldin en veel actie, spanning en humor houdt, dan zul je Spreuken om middernacht geweldig vinden.

Is Spreuken om middernacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Spreuken om middernacht