Sri Ananda Rasa

De Sri Ananda Rasa is een helende en gelukkig makende dans, die over de waarde van het menszijn en dus over jou gaat. Over jou als een mens, die vanuit de bron van waaruit ook planten het licht opzoeken en tot bloei wensen te komen, vorm wenst te geven aan zijn spirituele verlangen. Het is een choreografie van innerlijke schoonheid, vol van gracieuze bewegingen en bedoeld als uiting van het verlangen naar spirituele diepgang en een leven vol liefde. Als je van klank en muziek, van sierlijk en sensitief bewegen en van de verbondenheid met anderen en je essentie houdt, dan kan deze Sri Ananda Rasa je in contact brengen met dat waar je naar verlangt. Hij kan je helpen om open te gaan voor de diepgang die je nog mist, hij kan doorstroming laten ontstaan waar je je doorgaans vasthoudt, hij kan je laten ervaren dat het leven van je houdt en je helpen om contact te maken met de bron van geluk, die al vanaf je geboorte in je aanwezig is. Het boek is vooral geschreven om je deze dans zo goed mogelijk te laten ervaren en aan te leren. +

Religie & Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Brave New Books
11 maart 2021