Stad van Vuur

Stad van Vuur

Young adult   Topics 0
In Stad van Vuur, het vervolg op Stad van Beenderen van Cassandra Clare, is Clary Fray vastberaden haar moeder terug te vinden, zelfs al proberen de andere Schaduwjagers haar tegen te houden.

Clary Fray zou willen dat haar leven normaal was. Maar wat is normaal wanneer je een Schaduwjager bent en je plotseling wezens zoals vampieren, weerwolven en elfjes kunt zien? Bovendien weigeren de Schaduwjagers haar te laten gaan, ze mag zelfs niet met haar beste vriend Simon afspreken. Vooral haar knappe, maar vervelende broer Jace houdt voet bij stuk. Clary is echter vastberaden om haar zoektocht naar haar moeder voort te zetten, en de enige kans om haar te vinden is om de ontspoorde en kwaadaardige Schaduwjager Valentine te pakken te krijgen…

‘Cassandra Clare blijft mij boeien met haar Schaduwjagerswereld.’
Blogthespinebreakers.nl

‘Ik vind dit boek, en de hele serie, echt geweldig. […] Toen ik eenmaal begonnen was, wilde ik door blijven lezen tot ik het uithad.’
Deleesfabriek.nl

Young Adult