Steen voor steen

Steen voor steen

Gelezen 44 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 46 Favoriet 5 Recensies 13
Young adult   Topics 0

De zeventienjarige Iris heeft het thuis niet makkelijk gehad, maar inmiddels heeft ze haar plek gevonden in het pleeggezin waar ze al enkele jaren woont. Wanneer ze de zomer opnieuw met haar opa en oma op camping Le Tournesol doorbrengt, krijgt ze nieuws over haar moeder dat haar volledig uit balans brengt. Ze gaat overal aan twijfelen en worstelt weer in alle hevigheid met haar verleden. De aanwezigheid van de negentienjarige Maduro op de camping maakt het er niet eenvoudiger op. Hij lijkt vastberaden de muren om haar heen neer te halen, iets wat Iris absoluut niet wil laten gebeuren. Ook deze derde youngadultroman van Jacodine van de Velde is een emotionele rollercoaster met hoofdpersonen die in de knoop zitten. Iris moet zien om te gaan met donkere gedachten, haar drang tot zelfbeschadiging en een heftig verleden.

Young Adult
Fictie 15+