9789047206590_front

Stille nacht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de kerstthriller Stille nacht van Noortje Brink gaat Karlijn een paar nachten naar Londen met haar vriend Sven om te genieten van de kerstsfeer in de wereldstad. Ze heeft een zware tijd achter de rug: sinds haar ex haar in de steek liet draagt ze de zorg voor haar dochtertje alleen en ook haar werk in een tbs-kliniek vraagt veel van haar. Na haar scheiding kreeg ze een burn-out, waar ze maandenlang last van had, en had ze constant het gevoel dat iemand haar in de gaten hield. Gelukkig gaat het nu alweer een tijdje beter. Maar toch… Als Sven haar verrast met een citytrip naar Londen voelt ze zich overvallen, maar verliefd als ze is, gaat ze mee. Te midden van alle kerstdecoraties in de Britse hoofdstad komen haar oude angsten echter in alle hevigheid terug. Wat als die onrustige gevoelens uit het verleden haar blijven teisteren, wat als er meer achter schuilt?

Literaire thriller
Loft Books