Druivenbloed

Druivenbloed

Rank 282 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Druivenbloed is de nieuwe thriller van Noortje Brink, bekend van titels als De lockdown en Noorderzon.
Loes is net begonnen als freelancewebdesigner en heeft daardoor maar weinig tijd voor haar vriend Nick. Ze besluiten om twee weken naar een wijnboerderij in Zuid-Duitsland te gaan, waar Nick als tiener een aantal zomers heeft gewerkt. Heerlijk rode wijn drinken, vakantievieren en genieten van al het goede dat de wijnstreek Baden te bieden heeft. Ze worden warm ontvangen door eigenaars Tess en Carl, maar Loes beseft al snel dat er iets niet klopt aan de wijngaard...
Waarom mogen ze niet in de buurt van de oude logeerbedrijven achter in de wijnboerderij komen? En waarom brengt Nick steeds meer tijd door met Tess en Carl in plaats van met haar? Als ze dan ook nog eens de aantrekkelijke ex van Nick tegenkomen loopt de onderlinge spanning hoog op. Was deze vakantie wel een goed idee?

Literaire thriller
Loft Books