Dun ijs

Rank 369 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 37 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Dun ijs is de nieuwe thriller van Noortje Brink, bekend van de bestsellers Hotel van sneeuw, Bloedhitte en Waddenstorm. Voor fans van Suzanne Vermeer, Kiki van Dijk en Linda van Rijn.

In de thriller Dun ijs van Noortje Brink vertrekt Saskia met haar man, dochtertje en moeder Thea naar Oostenrijk voor een wintersportvakantie. Daarmee hoopt Saskia haar moeder een hart onder de riem te steken. Thea verloor een jaar geleden haar man na een aanrijding en leeft sindsdien teruggetrokken. Dat haar moeder rouwt, begrijpt Saskia, maar ze heeft het gevoel dat er meer aan de hand is…
Onderweg naar Oostenrijk komen ze een aantal keer dezelfde andere Nederlandse auto tegen. Omdat ze een populaire route volgen denkt Saskia er niets van, tot haar opvalt dat Thea paniekerig probeert te zien wie er achter het stuur zit. Wanneer Saskia haar moeder uiteindelijk confronteert met haar gedrag blijkt dat er iets speelt met gevolgen voor het hele gezin.

Literaire thriller
Ambo|Anthos