De lockdown

Rank 385 Gelezen 198 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 97 Favoriet 3 Recensies 12
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0

‘De lockdown’ is de nieuwe thriller van Noortje Brink, bekend van ‘Hotel van sneeuw’ en ‘Bloedhitte’. De eenendertigjarige Patricia werkt als directiesecretaresse op een administratiekantoor. Ze heeft het idee dat haar leven stilstaat: haar baas gebruikt haar als voetveeg en ze verlangt naar een vaste relatie. Het is tijd om te settelen en Patricia vraagt zich af waar de ware blijft. Al is ze er stiekem van overtuigd dat ze hem al heeft ontmoet. Mark is een vaste klant van het kantoor en al sinds ze hem voor het eerst zag, is Patricia verliefd. Wanneer hij haar eindelijk mee uit vraagt, kan ze haar geluk niet op. Mark blijkt echter bepaald geen lieverdje. Patricia ontdekt zijn geheim en ziet geen andere uitweg dan op de vlucht slaan, en ze belandt in Bretagne. Dan stelt de Franse regering de coronalockdown in en haalt Patricia opgelucht adem. Maar is ze daar echt veilig? ‘De lockdown’ is een spannende thriller, perfect voor fans van Suzanne Vermeer en Linda van Rijn

Literaire thriller
Ambo|Anthos