Stilte

Rank 2597 Gelezen 142 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 116 Favoriet 12 Recensies 20
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 13 Hebban 1000 928   Topics 0   Leesclub

Stilte van Mia Sheridan vertelt het heftige verhaal van Bree, die om een traumatische ervaring te verwerken haar boeltje oppakt en naar een nieuwe stad verhuist. Bij het boodschappen doen loopt ze daar Archer tegen het lijf. Ze is meteen van hem onder de indruk, maar Archer is nogal zwijgzaam. Als in: hij praat helemaal niet. Al sinds zijn zevende niet. Kan haar liefde zijn stilte doorbreken? Stilte is een aangrijpende New Adult-roman en het indrukwekkende debuut van Mia Sheridan.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
A sign of love (1)
Z&K
01 augustus 2017
01 augustus 2017
9789401908344 , 9789401908351

Stille wateren hebben diepe gronden

door: Diana Mom

Als je de achterflap van de debuutroman van Mia Sheridan leest, zou je weleens heel blij kunnen worden. Stilte is namelijk het eerste deel van de twaalfdelige serie ‘A sign of love’. De serie is gebaseerd op de twaalf sterrenbeelden. Ondanks dat elk boek los te lezen is, houden we van series.

...

Reacties op: Stilte