Stuk van jou

Stuk van jou

Rank 900 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 81 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Susan van Eyck werd voor haar debuutroman ‘Mijn beeld van jou’ geroemd als ‘de Nederlandse Jojo Moyes’. In haar tweede roman ‘Stuk van jou’ maakt ze die verwachtingen opnieuw waar.

Emma is 33 en voelt dat haar leven stilstaat. Sinds het overlijden van haar grote liefde Boris, twee jaar eerder, merkt ze dat ze het verleden niet los kan laten. Gelukkig heeft ze steun van Alice, haar beste vriendin, en van Wout, die Boris’ beste vriend was.
Maar tussen Emma en Wout groeit al snel meer dan alleen vriendschap, en daar heeft Emma het enorm moeilijk mee – het voelt alsof ze Boris verraadt. Kan Emma leren loslaten en een nieuwe weg inslaan?

‘De lezers werden ontroerd, er werden tranen weggepinkt. Wat zijn we trots dat een Nederlandse auteur op deze manier weet te debuteren!’ Juryrapport Hebban Feelgood Clubprijs
‘Van Eyck weet zware thema’s licht te verwoorden. Aangrijpend, ontroerend en knap geschreven.’ NBD Biblion

Feelgood , Literatuur & Romans
De Fontein Romans & Spanning
13 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Feelgood Club / Boeken waar wij naar uitkijken in augustus
07 augustus 2019 13 reacties
Feelgood Club / Nieuw in augustus!
01 augustus 2019 20 reacties
Chick loves books / Mid Year Book Freak Out Tag