't jagthuys

Parool:

't Jagthuys

Gelezen 152 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 65 Favoriet 6 Recensies 41
Literatuur & Romans Artikelen 8 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Vera is speciaal zorgverlener en gaat op een dag naar een afgelegen en vervallen villa aan de Vecht, waar een moeder en haar zoon wonen. De jongen is nog nooit buiten zijn eigen huis geweest en heeft in zijn leven niet meer dan een paar mensen ontmoet. Vera valt als een blok voor deze wereldvreemde kluizenaar. Hij is knap, slim en gespierd. Hij heeft het verstand van een professor en het lichaam van een bouwvakker. En ik heb hem helemaal voor mij alleen, denkt ze tevreden. Niemand weet dat hij bestaat. Ze probeert de jongen bij zijn moeder weg te halen, met onvoorziene dramatische gevolgen.

't Jagthuys is een sprookjesachtige liefdesroman, waarmee Merijn de Boer opnieuw zijn spectaculaire talent bewijst.

Querido
05 januari 2016
05 januari 2016

Liefde is een vreemde ziekte

door: Kanta

“Vera is zorgverlener,” vertelt de flaptekst ons. Het soort zorg dat zij verleent, is op zijn zachtst gezegd verrassend: de hoofdpersoon van Merijn de Boers nieuwe roman ‘t Jagthuys verleent tegen betaling seksdiensten aan mensen met een beperking. De Boer, van wie in 2011 de verhalenbundel ...

Reacties op: 't Jagthuys