Take the slow road Engeland en Wales

Take the slow road Engeland en Wales

Unieke routes door Engeland en Wales met de camper of auto

Dit is de ultieme gids voor de allerbeste schilderachtige routes rond de valleien, bergen en kustlijnen van het prachtige Engeland en Wales. Take the slow road Engeland en Wales laat je de coolste plekken zien om te verblijven, wat te zien, wat te doen en legt uit waarom het er zo speciaal is. De routes slingeren door Engeland en Wales over de meest adembenemende wegen, over bergpassen en langs de kust. En je hoeft niet eens een camper of kampeerbus te hebben – in dit boek zijn ook de plekken opgenomen waar je deze makkelijk kunt huren.

Dit alles wordt afgewisseld met prachtige foto’s, handige kaarten en eigenzinnige reisverhalen van de koning van campers en kampeerbus, Martin Dorey. Met je voet op het gaspedaal door het landschap rijden is al lang niet meer van deze tijd. Rustig rondreizen over de mooiste routes is dé nieuwe manier van reizen.

Martin Dorey is schrijver van onder andere de serie Take the slow road, camperbezitter, surfer en anti-plastic campagnevoerder. Het schrijven van boeken heeft hem al naar allerlei briljante en interessante plekken gebracht. Eerder verschenen Take the slow road Schotland, Ierland en Frankrijk.

Reizen & Talen
Reisgidsen Europa