Tannie Maria en de demonische monteur

In Tannie Maria en de demonische monteur raakt onze heldin Tannie Maria - receptenschrijfster en speurneus - nog voordat ze haar Chocolade Venustaart uit de oven kan halen alweer verwikkeld in een nieuw mysterie. In dit geweldige vervolg op Recepten voor liefde en moord wordt Bushmen-leider Slimkat vergiftigd met honing-mosterdsaus op de koedoesosaties. Maria verdenkt de blanke veebaron, wiens land door het Hoge Gerechtshof is toebedeeld aan de Bushmen. Agent Henk Kannemeyer is bang om zijn vriendin Maria kwijt te raken en eist dat ze zich niet meer met speurwerk bezighoudt. Tannie Maria is echter vastberaden om erachter te komen wie het op Slimkat heeft voorzien. Bovendien heeft Maria ook nog wat persoonlijke zaken te onderzoeken, want ze is ervan overtuigd dat Henk iets voor haar verborgen houdt.

Redactionele recensie

Recensies (9)

Meer recensies

Is Tannie Maria en de demonische monteur het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tannie Maria en de demonische monteur