Tegendraads

Tegendraads

Rank 8933 Gelezen 387 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 82 Favoriet 8 Recensies 5
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Tegendraads - 3 Jack Reacher

Ex-militair Jack Reacher is als klusjesman in volstrekte anonimiteit neergestreken in Key West, Florida. Het bevalt hem dan ook helemaal niet dat privédetective Costello navraag naar hem blijkt te doen. Wanneer Costello even later vermoord wordt aangetroffen, beseft Reacher dat het tijd is om weer op te stappen.

Maar iets zit hem dwars: wie is Costello's opdrachtgever? Wanneer Reacher het spoor volgt, geholpen door de slimme en mooie advocate Jodie Garber, wordt steeds duidelijker dat de inzet hoog is: de broodwinning van een hele gemeenschap...

Lee Child is de internationale bestsellerauteur van de Jack Reacher-serie. Zijn debuut Jachtveld is meermaals bekroond en het negende boek One Shot (Voltreffer) is verfilmd met Tom Cruise in de hoofdrol.

'Tegendraads is een spannende, soms ontroerende pageturner, waarvan je hoopt dat die onder de ogen van acteur Sean Penn komt.' Noordhollands Dagblad

Spannende boeken algemeen
Pockets spanning