The Benevolent Soul

‘The benevolent soul – Poems’ is een gedichtenbundel met 50 Engelse gedichtjes. Geschreven vanuit ‘The Benevolent Soul’, wat symbool staat voor de ultieme naaste. Er zijn periodes in je leven waar je door de ‘donkere tunnel’ moet. Periodes waarin je voelt dat je wordt overvallen door angst en twijfel. De plek waar het pikzwart is en je iets of iemand naast je verlangt om je hand vast te houden: een ‘Benevolent soul’. Iemand die ervoor zorgt dat je in staat bent om te springen. De ultieme naaste die mee loopt tot de rand van de afgrond en je geruststelt vlak voor de sprong. Elk gedicht is geschreven vanuit liefde, innerlijke kracht en acceptatie. Lezers zullen zich gerustgesteld voelen in deze zoektocht en de lichtheid weer kunnen toelaten zodat de eenzaamheid tijdens dit proces wat afneemt. Ik wil mijn lezers uitnodigen in deze kwetsbaarheid.

Is The Benevolent Soul het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op The Benevolent Soul