The Little Book of Self Love

Heb je het gevoel dat jouw leven in een neerwaartse spiraal is beland? Dat je het gevoel hebt alsof je leven begint te stagne- ren? Worstel je met angst, minderwaardigheid en een gebrek aan zelfvertrouwen? Of is de route naar persoonlijke groei vol- strekt onduidelijk? Ben je op zoek naar een kort, krachtig boek dat je helpt om je leven in goede banen te leiden? Wanneer je bovenstaande vragen met “ja” hebt beantwoord, is “The Little Book of Self Love” voor jou bedoeld!

Een rugzak aan tools en kennis wil ik je meegeven om je ver- volgens om te toveren tot een dalklimmer: iemand die de kwa- liteit van zijn leven enorm zal verbeteren. Het beginnen met persoonlijke ontwikkeling kan erg overweldigend op je over- komen, maar daar brengt dit boek een einde aan. Voor vijftien jaar lang heb ik de paden van angst, depressie en verdriet be- wandeld, totdat ik actie ondernam en de vlijmscherpe messen van negativiteit van me heb weten af te schudden. Vol met liefde en buitengewoon veel dankbaarheid heb ik besloten om dit boek voor je te schrijven. Met heel mijn hart hoop ik ervoor te zorgen dat jouw leven wordt verbeterd en dat je toekomst net zo mooi mag zijn als de dromen die je had toen de wereld aan je voeten lag en alles mogelijk was: jouw kindertijd.

Is The Little Book of Self Love het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op The Little Book of Self Love