Haar eerste gedichtenbundel Sissy, voor altijd in mjin gedachten, na het overlijden van haar zusje, kwam uit in 2009. Nu, precies tien jaar later verschijnt haar tweede bundel over de tien jaar rouw die Joyce Wagensveld heeft gevoeld na ook het missen van haar moeder en vaak nog steeds voelt. Pijn, verdriet, ongeloof en boosheid zijn er soms nog, maar het gaat beter. Missen doet zij hen nog altijd, maar ze heeft haar leven opgepakt. Tien jaar engelen in mijn hoofd is de tweede ontroerende gedichtenbundel voor een ieder die herkenbaarheid zoekt in rouw en gemis.

Is Tien jaar engelen in mijn hoofd - Gedichten over rouw en hoe het toch beter kan gaan na het verlies van dierbaren het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Tien jaar engelen in mijn hoofd - Gedichten over rouw en hoe het toch beter kan gaan na het verlies van dierbaren