Go green

38 Duurzame Trips Naar : Amsterdam, Eindhoven, Nijmegen, Roterdam, Antwerpen, Gent, Leuven, Mechelen, Berlijn, Hamburg en Keulen. Wij houden zo van reizen : van andere steden ontdekken, logeren in een leuk hotel, uit eten in een tof restaurant en shoppen bij hippe conceptstores. Maar wel graag bewust, met aandacht voor mens en milieu. Deze gids laat je zien dat een dagje uit of een weekendje weg eenvoudig wat duurzamer kan. Shop bij een lokale designer, geniet van een fair trade koffiestop of een vega(n) lunch en logeer in mooie eco-hotels. En met de trein ben je zo in de groenste steden van Nederland, Belgie en Duitsland.

Is Go green het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Go green