Tiny pretty things

Gelezen 51 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 74 Favoriet 2 Recensies 10
Young adult Artikelen 1 Top25's 1   Topics 0

Klein. Breekbaar. Vals.
Gigi, Bette en June behoren tot de beste leerlingen van hun exclusieve balletschool in Manhattan.
De vrijgevochten Gigi is nieuw op school, en wil alleen maar dansen… maar dat zou weleens dodelijk voor haar kunnen zijn. Voor Bette lijkt alles in haar leven mee te zitten, maar het verlangen om haar talentvolle zus te overtreffen brengt een gevaarlijke kant van haar naar boven. En de perfectionistische June moét een hoofdrol zien te bemachtigen dit jaar, want anders maakt haar moeder voorgoed een einde aan haar dansdromen.
In een wereld waarin iedereen zowel je vriend als je vijand zou kunnen zijn, doen de drie meisjes er alles aan om de top te bereiken. Ook als ze daarvoor moeten liegen, opofferen, manipuleren en bedriegen.

Young Adult
17 maart 2020
20 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hamster01212

Marloes Auteur

Meangirls; je vindt ze overal!

door: Marloes 1 like

Cassie woont bij neef Alec in New York, zodat ze naar de balletacademie kan gaan. Wanneer ze de hoofdrol krijgt in het belangrijkste stuk van de academie kan ze haar geluk niet op. Helaas verandert dat: tijdens een repetitie valt ze en raakt ze dusdanig geblesseerd dat ze de rol op haar buik kan...

Reacties op: Tiny pretty things