TOP

Top

Rank 6306 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Stel dat je jarenlang elke week nieuwe recepten ontwikkelt. En deze recepten vervolgens gekookt en beoordeeld worden door duizenden mensen. Dan weet je precies van welke recepten men blij wordt toch?

Klopt, en dit boek is het resultaat!

In ‘TOP’ delen Natalia en Walter van Project Gezond 100 toppers van de afgelopen jaren.

Recepten die ooit ontwikkeld zijn voor de leden van het Project Gezond afslankprogramma. En die enorm geschikt zijn voor het maken van een geweldig lekker en alledaags kookboek. Dit komt omdat elk Project Gezond recept aan een aantal gouden regels moet voldoen. Een recept moet in de eerste plaats perfect smaken. Verder moet het eenvoudig en vlot te maken zijn en niet te veel en vooral normale ingrediënten bevatten. Tot slot is het de bedoeling dat een recept gezond is. Maar soms wordt daar van afgeweken. Sommige gerechten zijn nu eenmaal erg lekker, maar wat minder gezond.

Van pulled pork tot gegrilde zalm, van boerenomelet tot bananenpannenkoek en van Hollandse pot tot Mexicaans. Je vindt het allemaal in dit kookboek. Elk recept is voorzien van een paginagrote foto, duidelijke bereidingsinstructies en de exacte voedingswaarden.

Geniet van de heerlijke recepten en laat je elke dag opnieuw inspireren om weer een smakelijk gerecht op tafel te zetten!
Culinair
Project Gezond B.V.