Lekker eten en afvallen met Project Gezond (deel 2)

Lekker eten en afvallen met Project Gezond (deel 2)

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Het eerste boek van Natalia en Walter was een regelrechte bestseller! Ruim 50.000 exemplaren zijn er al van verkocht.

De recepten vallen goed in de smaak, de weekmenu’s zijn gemakkelijk te volgen en nog belangrijker: er worden prachtige resultaten behaald. Nederland valt massaal af met Project Gezond!

Reden genoeg voor het volgende boek

Speciaal voor dit tweede boek hebben Natalia en Walter 40 gloednieuwe recepten ontwikkeld. Recepten die je nergens anders vindt, ook niet op projectgezond.nl.

Stamppot, muffins, kippenpootjes, vegetarische lasagne, bami, tapenade, gevulde paprika’s en een topper van een broodje hamburger. Zomaar een greep uit de recepten die je tegenkomt in dit boek.

Al dit lekkers is verwerkt in 8 complete weekmenu’s waarin exact wordt beschreven wat en hoeveel je mag eten.

Haal de boodschappen in huis, geniet van heerlijke maaltijden en zie stap voor stap je ideale gewicht in beeld komen.

Zo leuk en lekker kan afvallen zijn. Echt waar!
Culinair
Project Gezond B.V.