Tot waar we kijken kunnen

Tot waar we kijken kunnen

Gelezen 83 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 54 Favoriet 9 Recensies 29
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 1 Spots 10   Topics 0

Tot waar we kijken kunnen van Inge van der Krabben is een prachtige, ontroerende roman over een moeder-dochterrelatie. In een frisse, eigen stijl schrijft Van der Krabben over loslaten, loskomen, volwassen worden, verbinden, afscheid nemen en rouw.

Hoofdpersoon Janne staat op de rand van een burn-out en realiseert zich dat het tijd wordt om voor zichzelf te kiezen en zich los te maken van haar moeder. Dan blijkt dat haar moeder ongeneeslijk ziek is en spoedig zal overlijden. Samen gaan ze op zoek naar een nieuw evenwicht in hun relatie. Vele moeders en dochters zullen zich herkennen in deze roman. Voor de liefhebbers van Een weeffout in onze sterren.

Ambo|Anthos
03 augustus 2015
20 augustus 2015

Als ik jou was…

door: Maaike Ebbinge 1 reactie 1 like

Bij Van Stockum in Den Haag, op de tafel met de nieuwste uitgaven, viel het boek op. Een mooie plek voor een debuutroman. De verwachtingen waren hierdoor hooggespannen. De inhoudsomschrijving van dit boek die je in de pers tegenkomt, hield in eerste instantie echter tegen: "Als Janne besluit om...

Reacties op: Tot waar we kijken kunnen